torsdag 3 oktober 2013

En bild

När jag började blogga använde jag min dator för att göra inlägg. Men så kom appinvasionen och nu finns det appar till det mesta. Kul och praktiskt. I min telefon finns nu bl.a. en Bloggerapp och med hjälp av den kan jag skriva små inlägg när jag inte har något att göra - t.ex när jag väntar på bussen.

Då använder jag telefonen både för att lägga in text och foto. I början gick det inte så bra med bilderna - de blev för stora och kunde inte läsas upp utan visades bara som ett frågetecken. Men så lyckades jag fixa till att bilderna kunde "förminska" sig själva. Nu är det hur enkelt som helst att lägga in bilderna. Ett problem återstår dock. Jag kan bara få med en bild per inlägg. Lite tråkigt men ändå bättre än ingen bild alls.

Undrar om det beror på bristande kunskaper hos mig eller brister i Bloggerappen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar