måndag 30 september 2013

Stil

Stil heter ett av mina favoritprogram på P1. Stil är också ett av de program jag brukar somna till. Jag laddar ned programmen i min iPod startar och ligger och lyssnar. Efter en stund brukar jag somna och när programmet är slut stänger iPoden av sig själv. Nästa gång jag vaknar startar jag programmet igen och så upprepas proceduren genom natten och sammanlagt får jag mycket mer sömn på detta sätt än jag fått tidigare.

Ibland händer det dock att jag inte somnar utan lyssnar på hela programmet. Det inträffade här om dagen (eller natten). Då pratade man om en man i New York som gick runt och letade efter gråhåriga tanter med stil, fotograferade av dem och la upp dem på sin blogg.

Avanced style är en häftig och rolig blogg som är roligt att titta in på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar