onsdag 11 juni 2014

Det går framåt

Vi jobbar och jobbar och så åker vi till återvinningen. Nu har vi bara spisen, ugnen, diskmaskinen och några enstaka skåp kvar att sätta in. I morse kom bänkskivorna. En satte vi in direkt- passade precis! Nästa inköp blir nytt golv och nu, på väg till golvbutiken, passar jag som vanligt på att blogga.

All mat lagar jag i det lilla gästköket. Det blir med andra ord inga kulinariska utsvävningar. Vi har ätit tortellini flera dagar, grillat korv ganska ofta men ett par gånger har jag också stekt fisk (när vi firat att vi uppnått ett delmål). Jag har lyxat till det ibland och bjudit maken på lunch på det stora varuhuset när vi är på kompletteringsrundor.

Även om maten inte är alltför upphetsande så kan jag njuta av något vackert på vägen till gästköket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar