måndag 11 mars 2019

Foto

Maken fyllde jämt för något år sedan och fick en fotokurs i present i form av presentkort till Fotografiska.


Första kursen blev inställd, andra kursen blev inställd men till den tredje kursen hade det kommit tillräckligt många anmälningar. Det var en uppskattad present som även vi givare fick glädje av eftersom kursen blev väldokumenterad.

Nu fotas det för jämnan. Förhoppningsvis kan det leda till att även bloggen förses med finare bilder än den har idag - men det är bara en stilla förhoppning.


I fredags var sista kurstillfället och vi bestämde oss för avslutningslunch på stället. Jag har aldrig blivit heltänd på Fotografiskas mat de gånger jag varit där och blev väl inte supernöjd den här gången heller - inget större fel men inte toppengott.


Innan lunchen tittade jag runt på utställningarna och då blev jag glatt överraskad - till skillnad från tidigare besök gillade jag det jag såg. Tre utställare med olika teman. Här kommer ett axplock.

Waldersten

Alison Jackson

Anja Niemi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar