torsdag 24 augusti 2023

Sommaren i bilder

Sommaren 2023 började lovande - sol på midsommar.



Det fina vädret höll i sig en knapp vecka och vi passade på att åka till Hållö.



Sen kom regnet.

I väntan på sol ägnade vi oss "nyttigheter" som att köra bort gammalt skräp till tippen och köpa hem nytt loppisskräp. Min motionscykel, som blev hänvisad till en plats utomhus, kom dock inte till stor användning den här sommaren.


"Århundradets regnsommar" rullade på.



Men man kan fiska såväl i solsken som i regn...



... man kan åka till naturreservat i vilket väder som helst...



... och att lägga sig på sängen med en god bok gör man helst när det smattrar på rutan.


Vi besökte två konstutställningar - båda under tak. Först den Linnéinspirerade i Skärhamn...

Nathalie Djurberg & Hans Berg

....sen den Göteborgsinspirerade i Göteborg.

Karin Parrow

Vi åt massor med god mat - oftast inomhus men nån gång under bar himmel.







Vi försökte anpassa oss efter vädret och hittade på än det ena och än det andra... 


Den gamla affären i Fågelkärr

Bohuslänskt fjäll




Minnesmärke i Lysekil

Fyndat, precis bakom stugan

.. men till slut hade vi fått tillräckligt med regn och bestämde oss för att åka hem till stan igen. Där fortsatte vi äta men nu vid vår "stadsbrygga".


1 kommentar:

  1. Hej, jag heter Nira. Jag var i ett förhållande med Anderson i flera år, men han gjorde slut med mig. Jag försökte allt jag kunde för att få tillbaka honom, men det var förgäves. Jag ville verkligen ha tillbaka honom på grund av den kärlek jag har för honom. Jag bad honom med allt, gav löften, men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän, och hon föreslog att jag skulle kontakta en trollformler som kunde hjälpa mig att besvärja honom för att få tillbaka honom. Även om jag aldrig trodde på trollformler, hade jag inget annat val än att prova det. Så jag mailade trollformaren, och han försäkrade mig att allt skulle vara bra om tre dagar, och mitt ex skulle komma tillbaka till mig. Överraskande nog hände det den andra dagen vid 16-tiden. Mitt ex ringde mig, bad om ursäkt för allt och sa att han ville ha tillbaka mig för att han älskade mig så mycket. Jag blev så glad och gick tillbaka till honom. Vi började leva lyckliga tillsammans igen. Jag lovade alla jag känner som har problem med relationen att jag skulle hänvisa dem till den enda sanna och kraftfulla trollformleren som hjälpte mig med mitt problem. Om du behöver hans hjälp kan du maila honom på babawalewiseman01@gmail.com. Han erbjuder olika typer av trollformler, inklusive kärlekstrollformler, förlorade kärlekstrollformler, skilsmässobesvärjelser, äktenskapsbesvärjelser, bindande trollformler, bryta trollformler, förvisa en älskad från det förflutna, befordran av besvärjelser, tillfredsställelsebesvärjelser och botemedel mot alla sjukdomar du lider av. Kontakta honom för en varaktig lösning på alla problem du kan ha.
    via babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551

    SvaraRadera