lördag 14 maj 2011

Nätverka

Jag har börjat nätverka!!!

I dag bör man åtminstone nätverka, blogga, twittra och starta eget för att hänga med. Jag ska försöka mig på allt men än så länge har jag bara hunnit börja nätverka och blogga. I mitt lilla nätverk ingår hittills Åsa, Kristine, Jessica, Sarah och jag själv. Vi träffas var annan, var tredje vecka och utbyter erfarenheter. Alla tjejerna är unga företagare.

Åsa driver webbutiken Madam Fandorin; www.madamfandorin.se/
Kristine är illustratör och sömmerska. Hon driver företaget Sprikklubba; www.spikklubba.se/
Jessica och Sarah är journalister. De ska starta en tidning för tjejer (14-18 år). Det är planerat att första numret ska ges ut september.

1 kommentar:

  1. Vad snällt att du får vara med i gänget för unga företagare! Skall du köpa några nya uderkläder och skor nu :)Föressten hur skall du komma i tid till alla möten och nätverk utan klocka?

    SvaraRadera