söndag 8 maj 2011

Var är jag?


När LÅ och jag gick ned på stan för att äta lunch blev vi lite fundersamma. Befann vi oss i Sundsvall eller i Boston? Ja, man kan inte så noga veta men jag vet i alla fall att "ribbsen" var jättegoda.



Förutom att äta lunch på stan skulle vi också köpa polish till canadensaren, som vi inta har skött om på hur många år som helst. Nu har vi tänkt tvätta och putsa upp den. Sen försöker vi nog sälja den. En fin canadensera är till salu - kanske!

Det var antik- och loppismässan i stadshuset. Jag gick runt och tittade men köpte inte en sak. Det är så lite jag behöver och om jag ska handla något jag inte behöver, ska det vara billigt. Snart är det väl dags att sätta upp ett eget stånd och sälja ut lite prylar som bara samlar damm.
'

1 kommentar:

  1. Snygg bild på dig Anita, ska du inte ha den på facebook?!

    SvaraRadera