onsdag 22 juni 2011

Jag lyckades!

Nu vet jag hur man för över foton från telefonen till datorn, vilket tidigare var omöjligt. Både LÅ och jag försökte en hel kväll, utan att lyckas. Vi läste manualer, vi köpte hem en speciell kortläsare, vi testade - inget hjälpte. Till slut bestämde jag mig för att ta med mig min telefon och gå och fråga i en teknikaffär. Vips var allt löst. Killen i affären ändrade på några inställningar - det var allt som fordrades. Jag undrar om denna kunskap sitter i generna hos unga människor och sen tillbakabildas förmågan när man blir äldre. Kan det vara så?? Jag har i alla fall gjort en egen liten manual, så just det här momentet ska jag aldrig mer behöva fråga om - hoppas jag.

Här kommer några kort från BMs trädgård - klädd i sommarklänning (foton som tidigare satt fast i telefonen).




1 kommentar: