måndag 12 september 2011

Nu är det tid att sparka med benen!

Nu har jag tid att sitta still och sparka med benen! När jag var mitt uppe i livet med både arbete och barn kändes detta väldigt avlägset men nu är jag alltså där. Borde också framgå på min Tidlösablogg.

Jag frågade därför dotterns Isak (http://www.isakgjertsen.com/), som är animerare, om han kanske kunde hjälpa mig att få till denna lilla förändring i min blogg. På två röda minuter var det fixat.
Men sen stötte jag på de verkliga problemen då den animerade bilden skulle in i blogghuvudet. Jag vet precis hur man ändrar den s.k. headern och jag försökte på olika sätt men fick hela tiden en massa felmeddelanden "Internt problem", "Avvisat av server" mm. Det hjälpte inte att jag försökte följa de manualer på lösningar, som jag  servades med - jag klarade inte av det. Tänk att allt ska vara så svårt! En hel förmiddag ägnade jag åt detta - helt utan resultat.

Men så träffade jag Isak igen och så var mina problem på nytt lösta!

Så nu kan ni, överst i min blogg, se en liten tant (jag) som sitter på en Tidlösa och tar det lugnt men samtidigt utövar viss fysisk aktivitet.

1 kommentar: