lördag 3 december 2011

Tre gånger är för mycket!!

Jag har svårt att röra mig, kan inte längre sätta mig utan stort besvär och kan knappt komma upp till lägenheten som ligger på tredjevåningen (utan hiss)!

Hur har det kunna bli på det här viset?

Jo, jag har gått ut alldeles för hårt. Började veckan med vanlig gympa (ingår i veckorutinen), fortsatte med gym på onsdagen och så kom torsdagen med det stora misstaget. Då gick jag på cirkelgym men intensiva gymövningar i en timma. 45 sekunders övning följt av 8 sekunders vila och så snabbt vidare till nästa station - runt, runt i en hel timma. Cirkelgympan var ganska rolig och jag och gympakompisen insåg snabbt att det här var något att satsa på. Men så, i eftertankens kranka blekhet, på fredag morgon när jag skulle gå ur sängen började jag omvärdera det här med fysisk träning.

Nu gäller det att låta kroppen vila och återhämta sig på bästa sätt - sen får jag väl ta nya tag!

1 kommentar: