torsdag 21 mars 2013

Lobbying

Sen jag slutade jobba har jag till och från funderat på om jag ska ägna mig åt något speciellt - på ett lite mer seriöst sätt. För att komma underfund med vad jag vill har jag nu börjat prya. Min första pryodag gjorde jag på riksdagen.



 

När jag ändå var där (på Riksdagen) passade jag också på att lobba lite. Jag hängde på nyhetstrenden och uttryckte (för den förre talmannen Björn von Sydow) min åsikt om hur jag tycker vi ska behandla invandrare i Sverige och att vi ska införa världsmedborgarskap. Jag uppfattade att han var ganska positiv till mina förslag.

P1370011

Nja jag får nog, trots det gehör jag uppfattade att jag fick, pröva fler alternativ innan jag bestämmer mig för att bli riksdagsperson.

1 kommentar:

  1. Brukar man ta med sig hela familjen till riksdagen?

    SvaraRadera