tisdag 12 mars 2013

Nutidsteknik

Ibland funderar jag på vilken av mina "tekniska" prylar jag gillar mest. Det är svårt att välja men iPoden, TVn, datorn, kameran, elvispen, assistenten, bakmaskinen, glassmaskinen och naturligtvis telefonen - alla står högt på listan.


När jag ska gå min dagliga entimmespromenad (som jag fuskar med ganska ofta) och när jag inte kan sova - åh vad glad jag då är att jag har en iPod. Men finns det något skönare än att sjunka ned i soffan framför TVn och se nyheterna, följt av en "feelgood" film? Datorn har blivit något av en kär vän och att äta hemlagad glass en vacker sommarkväll - vad går upp emot det? Nej, jag kan nog inte välja - risken är snarare att jag skaffar ytterligare någon rolig pryl.

Maken köpte en familje-iPad, som vi båda är ytterst förtjusta i - outstanding när man vill surfa.Det är mycket man ska kunna och det gäller att ha rätt prylar för att inte bli förbiseglad.

1 kommentar:

  1. Kolla på senaste Kobra, där presenterar dom 3d-skrivare. Det kanske vore nåt!

    SvaraRadera