måndag 24 september 2012

Äntligen en likasinnad!



Min vana trogen, placerade jag mig i går kväll framför TVn. Den här gången skulle jag titta på Babel.

Babels programledare heter numera Jessica Gedin. Jessica är välbekant från "På spåret". Jag har också hört henne i radioprogrammet "Spaning" men jag visste egentligen inte vem hon var och vad hon hade gjort så jag googlade lite på henne och läste en DN-artikel.
 
Äntligen hittade jag en likasinnad, en som "tittar sjukt mycket på TV" och som håller sig i form "tack vare tv och transfett".
 
Mycket kul att jag i denna kändis hittar en frände när det gäller TV-tittande. Hon har läst hur mycket som helst men trots sin litterära image vågar hon säga att hon tycket om att titta på TV. Bortsett från TV-tittandet har vi dock inget gemensamt (skulle i så fall vara transfetterna) - jag har haft ett ospännande, lugnt liv, hon ett tufft och i viss mån destruktivt. Dessutom kan hon, trots transfetterna, hålla sig smal medan jag bara blir fetare och fetare. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar